...
Kopers-bescherming
4.58
Uitstekend

Betalen

OP WELKE MANIER KAN IK BETALEN?

Je kunt betalen via iDeal, Creditcard (Visa of Mastercard), PayPayl, Fashioncheque of achteraf via Riverty. 

Vanuit Belgie is het ook mogelijk om te betalen met Bancontact/ Mister Cash.


IS BETALEN OP TWINKELTJE.NL VEILIG?

Zeker! Twinkels Fashion & Lifestyle garandeert de veiligheid van je gegevens. 


WAAR VIND IK MIJN FACTUUR?

De factuur wordt meegezonden met je bestelling. Ook ontvang je de factuur per e-mail.
 

WANNEER WORDT MIJN BETALING VERWERKT?

Alle betalingen worden direct verwerkt.

Kies je voor achteraf betalen via Riverty, dan ontvang je binnen 1-2 werkdagen een digitale acceptgiro via e-mail. Heb je na deze periode nog geen factuur ontvangen, dan raden we je aan om contact op te nemen met Riverty via 020-7230270 (NL) of 025-882956 (BE).


KAN IK OP REKENING KOPEN EN ACHTERAF BETALEN?

Je hebt bij ons de mogelijkheid om je bestelling op rekening te kopen en achteraf te betalen via Riverty. Zo kun je eerst bekijken of je, je bestelling wilt houden of dat je deze (gedeeltelijk) wilt retourneren. 


WAAROM IS ACHTERAF BETALEN NIET MOGELIJK VOOR MIJ?

Twinkels Fashion & Lifestyle heeft de afhandeling van betaling via digitale acceptgiro (na ontvangst van de bestelling) uitbesteed aan de financiële instelling Riverty. Riverty kan klanten afwijzen voor deze specifieke betaalmethode.

Als je gekozen hebt voor achteraf betalen dien je een aantal gegevens in te vullen aan de hand waarvan Riverty een gegevenscontrole doet. Gegevens waarnaar gevraagd wordt zijn onder andere je naam, adres, geboortedatum en telefoonnummer. Op basis van deze gegevens wordt bepaald of je met deze specifieke betaalwijze kunt betalen.

Er is helaas niet direct één reden te geven waarom je niet door deze check komt. Vanwege de Wet Bescherming Persoonsgegevens heeft Twinkels.nl ook geen inzicht in de exacte reden van afwijzing. Voor vragen over deze betaalmethode verzoeken wij je dan ook contact op te nemen met het Riverty via 020-7230270 (NL) of 025-882956 (BE).


IK BEN MIJN DIGITALE ACCEPTGIRE VAN RIVERTY KWIJT, WAT NU?

Wanneer je een kopie van je (digitale) acceptgiro wilt ontvangen, stuur je een e-mail naar het Klanten Contact Center van Riverty via customercare@riverty.nl. Vermeld in deze e-mail duidelijk je persoonsgegevens.

Je kunt ook telefonisch contact opnemen met het Klanten Contact Center van Riverty via 020-7230270 (NL) of 025-882956 (BE).


IK HEB EEN DEEL VAN MIJN BESTELLING GERETOURNEERD, MAAR HEB NOG GEEN NIEUWE DIGITALE ACCEPTGIRO ONTVANGEN?

Wanneer je een deel van de bestelling hebt geretourneerd, dien je het totaalbedrag van de producten die je wél wil houden te voldoen aan Riverty. Hiervoor ontvang je van Riverty een vernieuwde factuur. Deze factuur dien je binnen de gestelde betalingstermijn, te voldoen.


HOE WERKT BETALEN MET FASHIONCHEQUE?

Bij Twinkels Fashion & Lifestyle kun je in de Twinkels én online betalen met een Fashioncheque. Kies voor de betaalmethode 'Fashioncheque'. Je wordt dan doorverwezen naar de betaalomgeving waar je vervolgens nogmaals op 'Fashioncheque' moet klikken. Vul de SC en het kaartnummer in en klik op 'Ga verder' om de betaling te voldoen.

Als je tegoed op de Fashioncheque niet voldoende is om het totaalbedrag van de bestelling te betalen, dan kun je het resterende bedrag met een andere betaalmethode voldoen. 

Indien je na ontvangst van de bestelling besluit om een product(en) te retourneren, zullen we contact met je opnemen om je vervolgens te voorzien van een kortingscode t.w.v. het bedrag. Deze kortingscode is wanneer je wil in te wisselen op onze website.


ZIJN DE PRIJZEN INCLUSIEF BTW?

Ja, alle prijzen zijn inclusief 21% BTW.