BESTELLEN

HOE PLAATS IK EEN BESTELLING?

Op Twinkels.nl kun je het artikel dat je wilt bestellen, aanklikken. Hierna opent de artikelpagina. Op de artikelpagina kies je de gewenste kleur en/of maat. Vervolgens plaats je dit artikel in het Twinkelmandje door op 'In Twinkelmandje' te klikken. Je komt automatisch in het 'Overzicht Twinkelmandje'. Wil je dit bestellen? Ga dan naar de kassa door op 'naar de Kassa' te klikken. Op de kassapagina vul je de gevraagde gegevens in, om vervolgens op 'Afrekenen' te klikken. Je bestelling is geplaatst! Via e-mail ontvang je hiervan een bestelbevestiging. We zullen jouw bestelde artikelen zo snel mogelijk inpakken en op tijd versturen.

Als je de bestelling plaatst met je Twinkels-account, dan gaat bestellen nog sneller. Heb je geen account? Ook zonder een Twinkels-account kun je bestellen.

HOE WEET IK OF MIJN BESTELLING GOED IS DOORGEKOMEN?

Als je bestelling goed is doorgekomen, ontvang je een bestelbevestiging per e-mail. Na het versturen van je bestelling, ontvang je een verzendbevestiging. Iets later ontvang je ook nog een e-mail met daarin een Track & Trace-code om je bestelling te kunnen volgen.

WAT IS DE STATUS VAN MIJN BESTELLING?

Door in te loggen op je account kun je de status van je bestelling terugvinden. Rechts bovenin het scherm vind je 'Mijn Account'. Op de pagina 'Mijn Dashboard' vind je 'Mijn Bestellingen'. Je kunt hier de status van al je bestellingen bij Twinkels Fashion & Lifestyle bekijken.

KAN IK MIJN BESTELLING WIJZIGEN EN/ OF ANNULEREN?

Wil je je bestellingen wijzigen en/of annuleren nadat je betaald hebt? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op.

Indien je bestelling al verstuurd is, kan deze niet meer gewijzigd of geannuleerd worden.

KOMEN UITVERKOCHTE ARTIKELEN OPNIEUW BINNEN?

We proberen een uitverkocht artikel altijd zo snel mogelijk aan te vullen. Maar dit lukt helaas niet altijd.. Na verloop van tijd zal het uitverkochte artikel dan ook van de webshop verdwijnen. 

IK HEB EEN KLACHT, WAT MOET IK DOEN?

Ben je niet tevreden over een aankoop die je hebt gedaan bij Twinkels Fashion & Lifestyle, online of in een van onze Twinkels? Neem dan contact met ons op. Stuur, indien mogelijk, duidelijke foto's en een duidelijke beschrijving van de klacht mee. We zullen zo snel mogelijk reageren op je klacht en binnen maximaal 3 werkdagen contact met je opnemen.